Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012

Η απίστευτη εξυπηρέτηση της Olympic Air!!!



Έχω ένα κοριτσάκι 28 μηνών με ειδικές ανάγκες και μου δημιούργησε πρόβλημα η αεροπορική εταιρεία Olympic Air για τη μικρή μου.
Σας παραθέτω τα e-mails που αντάλλαξα με το customer service της εταιρείας
Το e-mail που έστειλα εγώ:
Καλημέρα σας!

Ονομάζομαι Χ.Κ, ταξιδέψαμε την Παρασκευή από Αθήνα για Χίο με την πτήση 766 με το σύζυγο και την κόρη μου η οποία είναι 28 μηνών και με ειδικές ανάγκες. Λόγω του ότι το παιδί είναι υποτονικό και δεν κάθεται αυτόνομα της είχαμε βγάλει εισιτήριο infant, στο αεροδρόμιο της Αθήνας μας είπαν ότι επειδή είναι άνω των 2 πρέπει να έχει δική της θέση στο αεροσκάφος για λόγους ασφαλείας οποίο το γνωρίζαμε ήδη αλλά επίσης γνωρίζουμε και το πρόβλημα του παιδιού μας και δεν το θεωρήσαμε αναγκαίο να έχει δική της θέση εφόσον δεν θα τη χρησιμοποιήσει. Οι κοπέλες στο check in ήταν πολύ εξυπηρετικές το αντίθετο με τον Supervisor κύριο Ανδρόπουλο ο οποίος είναι αγενής και απότομος και μόνο δυσφήμηση κάνει στην Olympic Air. Εκδώσαμε καινούριο εισιτήριο στη μικρή άδικα διότι η θέση δεν χρησιμοποιήθηκε αλλά εφόσον αυτό λέει ο κανονισμός της πολιτικής αεροπορίας το πράξαμε. Επειδή και επιστρέφοντας από τη Χίο με την πτήση 767 στις 11/11 θα έχουμε το ίδιο πρόβλημα και η πτήση είναι γεμάτη σας παρακαλώ να μεριμνήσετε να βρεθεί θέση για να εκδοθεί εισιτήριο για τη μικρή.

Επίσης εφόσον ο κανονισμός λέει τα παιδιά άνω των 2 ετών να έχουν δική τους θέση στο αεροσκάφος για λόγους ασφαλείας να μεριμνήσετε να υπάρχει και ειδικό κάθισμα για τα παιδιά με κινητικά προβλήματα το οποίο εξασφαλίζει την ασφάλειά τους κατά την πτήση, είναι πολύ άδικο να ωφελείστε οικονομικά χωρίς να παρέχετε την ανάλογη ασφάλεια σε παιδιά ΑΜΕΑ...και στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για ένα παιδί με βαριά ψυχοκινητική καθυστέρηση που ούτε το κεφάλι δε μπορεί να στηρίξει πόσο μάλλον να καθίσει μόνο του σε ένα αεροπορικό κάθισμα δεμένο μόνο από τη μέση.
Να εξασφαλίσετε την ασφάλεια της κατά την πτήση από Χίο για Αθήνα στις 11/11 διότι δεν έχω σκοπό να την κρατάω δεμένη πάνω μου εφόσον πληρώνει εισιτήριο για να έχει δική της θέση και για οτιδήποτε συμβεί θα φέρετε εσείς την ευθύνη και για τις επόμενες φυσικά πτήσεις που θα ακολουθήσουν διότι το παιδί ταξιδεύει συχνά Αθήνα-Χίο-Αθήνα.


τηλ. επικοινωνίας: 6936******
Και η απάντηση της Olympic Air:
Αξιότιμη κυρία Χ,

Με την παρούσα επικοινωνία, επιθυμούμε αρχικά να εκφράσουμε την λύπη μας για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά την αναχώρηση σας από το αεροδρόμιο Αθηνών με προορισμό την Χίο στις 2 Νοεμβρίου. Επιπλέον, κρίνουμε απολύτως απαραίτητο να παρέχουμε ορισμένες διευκρινήσεις σχετικά με τις δυνατότητες μεταφοράς που έχουν με την εταιρεία μας επιβάτες ΑΜΕΑ και συγκεκριμένα παιδιά.

Βάσει διεθνών κανονισμών, οι οποίοι διέπουν και την Olympic Air, επιβάτης ηλικίας από 0 έως 2 ετών θεωρείται βρέφος και επιβάτης από 2 ετών έως 12 ετών θεωρείται παιδί και επιβάτης από 12 ετών και άνω θεωρείται ενήλικας. Ο εν λόγω διαχωρισμός διαφοροποιεί το κόστος του εισιτηρίου, αλλά κυρίως καθορίζει την υποχρεωτική δέσμευση θέσης εντός του αεροσκάφους από ενήλικες και παιδιά. Συγκεκριμένα, η πιστοποίηση που έχει η εταιρία μας ορίζει πως τα βρέφη ταξιδεύουν μόνο στην αγκαλιά του κηδεμόνα τους, ενώ τα παιδιά και οι ενήλικες οφείλουν να έχουν δική τους θέση. Οι περιορισμοί αυτοί έχουν θεσπιστεί με μοναδικό γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών καθόλη τη διάρκεια της πτήσης και ακολουθούνται πιστά.

Στην δική σας περίπτωση, η πάθηση της κόρης σας γνωστοποιήθηκε στην εταιρεία μας την ημέρα του ταξιδίου, όπου κατά τον έλεγχο εισιτηρίων διαπιστώθηκε ότι το παιδί ήταν άνω των 2 ετών αλλά το εισιτήριο που είχατε εκδώσει ήταν βρεφικό. Με βάση τα ανωτέρω, έπρεπε να εκδοθεί αντίστοιχο εισιτήριο και το παιδί να ταξιδέψει σε δική του θέση. Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσουμε ότι αποτελεί ευθύνη του επιβάτη να ενημερώνει την αεροπορική εταιρεία εγκαίρως για τις αποκλίνουσες ανάγκες προκειμένου η εταιρεία να τον ενημερώνει σχετικά με τη δυνατότητα ικανοποίησης αυτών των αναγκών και κατ’ επέκταση την πραγματοποίηση ή μη του ταξιδιού του.

Αναφορικά στο ταξίδι επιστροφής σας από Χίο προς Αθήνα, δεδομένων των αναγκών που έχει η κόρη σας και των δυνατοτήτων της εταιρείας μας, σας ενημερώνουμε ότι δεν είναι δυνατή η μεταφορά της με ασφάλεια, άρα και η αποδοχή της σε πτήση της εταιρείας μας. Για τα εισιτήρια που έχετε εκδώσει έχει δοθεί έγκριση πλήρους πίστωσης για τα αχρησιμοποίητα σκέλη, μέσω του ταξιδιωτικού γραφείου από το οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω επικοινωνία.



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου