Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ντροπή !




Πήγα πριν λίγο στο Σούπερ Μάρκετ της γειτονιάς μου. Λοιπόν, δεν θα το πιστέψετε : Οι πατάτες ….70 λεπτά το κιλό.

Καλά βρε αθεόφοβοι, καλά βρε απατεώνες, καλά βρε γαϊδούρια, όταν..

ολόκληρη η Ελλάδα αγοράζει τις πατάτες 25 λεπτά, όταν οι παραγωγοί λένε πως ο έμπορος τις αγοράζει στο χωράφι ….10 λεπτά ,πόσο τις αγοράζουν τα Σούπερ Μάρκετ που προμηθεύονται εκατοντάδες τόνους;; Ας πούμε 10 κι` αυτοί , κάν`τε λογαριασμό φίλοι/ες μου και θα βγείτε απ τα ρούχα σας . Ξέρετε τι ποσοστό κέρδος έχουνε;; 700% !!.
Τα καθάρματα ,που τάχαμ-δήθεν διαθέτουν και κάποια τρόφιμα δωρεάν για τα συσσίτια της …Εκκλησίας ! ! Δεν είμαι νομικός να ξέρω τι προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία ,έχω όμως από μικρός ακούσει μία λέξη που μου καρφώθηκε ανεξίτηλα στο μυαλό : ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ !!
ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΑΝΑΛΓΗΣΊΑ θα πρόσθετα εγώ , όμως θα έδινα και ένα εύσημο στο ( ανύπαρκτο) κράτος μας:
ΜΠ@@@@@ΛΟ !
Γράφει ο (οργισμένος) Dr. Βλάσης Γ. 




















































































Πηγή: http://zoo-m.blogspot.com/2012/03/blog-post_182.html#ixzz1pk4eMp6W

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου